Gyakori kérdések

Mennyi idő alatt készül el a rendelésem?

Általában 1-2 munkanap alatt, de az is elképzelhető, hogy már a megrendelésed napján elkészül. Munkanapokon 8:00-17:30 között folyamatosan gyártunk. Előfordul, hogy akár este, vagy hétvégén is dolgozunk.

Weboldalunkon a megrendelésed leadásakor  a szállítási mód kiválasztásakor látni fogod, hogy aktuális kapacitásunktól függően várhatóan hány munkanap alatt lesz kész a képed. Az itt kiírt elkészülési idő csak tájékoztató jellegű! Vászonképeink kézzel készülnek, a feltöltött képeket pedig egyenként, manuálisan ellenőrizzük, nyomtatásra előkészítjük. A rendelések feldolgozásának ideje teljesen eltérő, emiatt a weboldalunkon kiírt várható elkészülési idő csak becsült adat. 

Amennyiben fontos, hogy mikor érkezik meg a képed, a megrendelés leadásakor a megjegyzés részbe írd meg nekünk a kért kézbesítés legkésőbbi napját. Kérlek, vedd figyelembe a kiírt várható elkészülési időt! Ha pedig sürgős rendelésről van szó, telefonon vagy emailben mindenképpen jelezd felénk!

Kiemelt és akciós időszakokban 5-10 munkanap is lehet a gyártás (ilyen például a Valentin nap, az anyák napja, black firday és a karácsony). Kérünk, figyeld az oldalainkon aktuálisan kiírt tájékoztatókat ezekről az alkalmakról.

Amikor elkészült a rendelésed, e-mailt kapsz róla. Ezután a választott átvételi módtól függően így jut el hozzád:

Személyes átvétel: Munkanapokon 8:00-17:30-ig várunk Veresegyházon, a Szurdok u. 7 szám alatt. Ha ettől eltérő időpontban tudsz csak jönni, hívj minket telefonon (06 20 372 5219) Ne feledd, ha megrendelésedet a helyszínen szeretnéd fizetni, azt csak készpénzben tudod.

GLS futárszolgálat: a következő munkanapon szállítani fogják a csomagodat. E-mailben/SMS-ben kapsz információt a kézbesítés pontosabb idejéről. A csomagod érkezéséről a https://gls-group.eu/HU/hu/home oldalon és az Ügyfélszolgálaton tudsz tájékozódni 06 29 886 700 (munkanapokon 08:00-20:00) Ha módosítani szeretnéd a szállítási címet, vagy a kézbesítés idejét, kérjük keresd az Ügyfélszolgálatot. A csomagszámodat a GLS-től megkaptad már e-mailben.

FOXPOST csomagautomata: a következő munkanapon elhelyezzük Veresegyházon csomagautomatában a megrendelésedet – az automata telítettségétől függően. Ezt követően 1-3 munkanapon belül várható, hogy a megrendelésed a cél automatába kerül, ahonnan a FOXPOST-tól SMS-ben kapott kóddal tudod kivenni. Fizetni az automatánál bankkártyával tudsz. A csomagod érkezéséről a FOXPOST ügyfélszolgálat tud bővebb információkkal szolgálni (https://foxpost.hu/ illetve 06 1 999 0 369 (munkanapokon 08:00-20:00))

XXL futárszolgálat: a következő 1-2 munkanapon belül fogják szállítani a csomagodat. E-mailben/SMS-ben kapsz információt a kézbesítés pontosabb idejéről. Ne feledd, ha átvételkor fizetnél, a futárnál csak készpénzzel tudsz majd fizetni!

SOS rendelés – akár aznapi személyes átvétellel vagy másnapi kiszállítással

Amennyiben sürgős rendelésről van szó, kérünk, telefonon vagy emailben mindenképpen jelezd felénk! Minden esetben felár nélkül igyekszünk teljesíteni az ilyen jellegű kéréseket. Szeretünk örömet okozni. Ha egy későn megrendelt ajándékhoz csak annyi kell, hogy előre vegyük a sorban: amikor lehetőségeink engedik, segíteni fogunk! 

Banki utalást választottam a kosárnál, hol találom a számlaszámotokat?

Minden rendelést manuálisan ellenőrzünk, mielőtt kiállítjuk róla a számlát. Amint ellenőriztük a megrendelt képet, elküldjük a számlát róla a Számlázz.hu-n keresztül. Érdemes megnézned a postafiókod spam mappáját is, hátha ott bújt meg ez az e-mail. Minden információ rajta van a számlán az utaláshoz.

Azért van erre szükség, mert nem biztos, hogy a feltöltött kép akkora méretű, mint amekkorában rendelted. Tapasztalataink szerint a küldött képek sok esetben nem standard méretarányúak (pl. levágtak belőle, programmal szerkesztették vagy mobillal fotózták). Emiatt korrekcióra lehet szükség nyomtatási méretben, és ez befolyásolhatja a megrendelés végösszegét!

Hogyha korrekcióra van szükség a feltöltött képpel kapcsolatban, keresni fogunk e-mailben. Mivel az egyeztetést követően legtöbbször más méretben kerül nyomtatásra a kép, ha egyből megadnánk az utaláshoz szükséges adatokat, sok esetben pénzügyi korrekcióra is szükség lenne.

Hogyan tudom fizetni a megrendelésem?

  • Bankkártyával:

Weboldalunkon az OTP Simple Pay alkalmazásán keresztül tudsz fizetni.

GLS futárszolgálattal történő házhoz szállítás választása esetén a futárnál.

Foxpost csomagautomatába történő kézbesítés választása esetén az automatánál csak bankkártyával tudsz fizetni.

  • Készpénzben:

Személyes átvételkor telephelyünkön (2112 Veresegyház Szurdok u. 7.) csak készpénzben tudsz fizetni.

GLS futárszolgálattal történő házhoz szállítás választása esetén a futárnál készpénzben is tudsz fizetni.

XXL futárszolgálattal történő házhoz szállítás választása esetén a futárnál CSAK készpénzben tudsz fizetni.

  • Banki átutalással:

átvételi/kiszállítási módtól függetlenül a csomagot az utalás beérkezése után adjuk át a futárszolgálatnak. Az utaláshoz szükséges adatokat tartalmazó számlát a megrendelés manuális ellenőrzése után, emailben küldjük a Számlázz.hu-n keresztül.

  • Ajándékutalvánnyal:

A kapott kuponkódot írd be a kosárnál, és rendszerünk automatikusan levonja a kód értékét a végösszegből. Ajándékutalványt itt tudsz rendelni.

Ezúton is tájékoztatunk, hogy minden leadott rendelés fizetési kötelezettséggel jár. A rendelés leadását követően általában 1 óra áll a rendelkezésedre, hogy valamilyen módosítást jelezz felénk.

Biztonságosan be lesz csomagolva a képem?

Az elmúlt évek alatt (2017 óta) több tízezer képet adtunk fel különböző futárszolgálatokkal, és ezidáig összesen 3 alkalommal történt olyan sérülés, amikor maga a vászonkép valóban megsérült. Ezek után azt mondhatjuk, hogy igen, mi biztonságosan csomagolunk.  Minden rendelésnek egyedi, vastag karton dobozt gyártunk, ebbe kerülnek bele a buborékos fóliába egyenként csomagolt vászonképeink. Így a sérülés esélye teljesen minimális! Több alkalommal küldtünk már képeket külföldre és a tengeren túlra is, mindegyik sérülésmentesen megérkezett. 

Keretezve kapom a képet?

Természetesen igen, magas minőségű kész terméket árulunk, nem papírtekercset postázunk. A képeink keretei rétegragasztott, csavarodás mentes fenyő lécekből állnak, melyek vastagsága 2 cm. Erre a keretre feszítjük fel minden esetben a vászonnyomatokat. Lehetőség van egyéni igény szerint 4cm vastag keretet is kérni, ezt a megrendeléskor külön kell jelezni.

Tudtok nyomtatni más méretű képet is, vagy csak ami a weboldalon van?

Természetesen tudunk. 15cm-től 225cm-ig, 5 cm-enként vannak léceink raktáron. Ha egyedi méretű képet szerenél, írj e-mailt a vaszonkep@vaszonkepnyomda.hu e-mail címre, küldd el a képet, és küldjük az ajánlatot. Szóval egy 25 x 175 cm-s vászonkép készítése sem probléma, akár a rendelés másnapján nálad lehet! Keress minket, és egyeztessünk!

Nálatok elveszik a képből valami, amikor keretre feszítitek?

Nem, nálunk ilyen nem fordul elő. Nálunk a feltöltött kép teljes egészében látszódni fog, a keret széleire egyedileg tükrözzük a tartalmat, nem veszik el semmi a képből. A kép oldalain a feltöltött képed szélei lesznek visszahajtva a tükrözés miatt, minden esetben ez a standard eljárás, amit alkalmazunk. Így nem maradnak fehéren a vászonképed szélei, és nem is veszünk el a feltöltött képből sem.

Arra azonban érdemes figyelni a képválasztásnál, hogy mi van a feltöltött kép szélein, mert az fog látszódni a vászonkép oldalain is a tükrözés miatt. Egy szűken fotózott képnél kritikus lehet, ha egy emberi szem kacsint vissza ránk a vászonképünk oldaláról. Ezekre a fotózási hibákra igyekszünk figyelni, amennyiben lehet vágással korrigálni, de vannak esetek, amikor másképp nem megoldható a nyomtatás.

Több kedvezményes kuponom is van, többet is ismerek. Használhatom őket egyszerre?

Nem, erre sajnos nincs lehetőséged. Kizárólag egy kedvezményre jogosító kódot tudsz alkalmazni az oldalunkon. A https://vaszonkepnyomda.hu/cart/ oldalon a Kosárnál 1 mezőt találsz, ahova százalékos kedvezményre jogosító, vagy fix forint összegű kuponkódot írhatsz. Használd azt, ami a Te szempontodból kedvezőbb árat eredményez. 🙂

Amennyiben ajándékutalványt szeretnél felhasználni, és több ajándékutalványhoz kapcsolódó kuponkódod van, amelyiket nem tudtad érvényesíteni, írd be megjegyzéshez a rendelés leadásakor, és manuálisan érvényesítjük neked.

A kosárnál nem tudsz egyszerre ajándékutalványt és kedvezményes kuponkódot felhasználni. Mivel oldalunkon kuponkóddal is lehetséges ajándékutalványt vásárolni, így a rendszer az együttes felhasználást nem engedi, hiszen duplán is felhasználható lenne egy-egy kedvezmény. Ebben az esetben is megjegyzésbe írd be a nem felhasznált kuponkódot, és ellenőrzés után, amennyiben az ajándékutalványt nem kedvezményesen vásárolták, érvényesíteni fogjuk neked a kedvezményt.

Nem látok 🙂 😐 🙁 fejecskéket, mikor feltöltöm a képemet. Így honnan tudjam, hogy ki lehet-e akkorában nyomtatni a képeket, mint amekkorában szeretném?

Nálunk nem is fogsz ilyen smiley-kat vagy hasonló jelző ikonokat látni, mert teljesen feleslegesek! A képeket szakemberek ellnőrzik nálunk – míg másoknál esetleg algoritmusok. A kettő nagyon nem ugyanaz. Egyetlen program sem képes emberi fejjel gondolkodni és emberi szemmel látni. Töltsd fel azt a képet, amit csak szeretnél, és rendeld akkorában, ahogy tetszik. Minden képet manuálisan ellenőrzünk nyomtatás előtt, és ha bármi gond lenne vele, e-mailben keresünk Téged. Amennyiben aggódsz a képminőség miatt, kérünk, ezt írd be a megrendelésed leadásakor megjegyzésbe, és kérj nézőképet a nyomtatás előtt! Egy speciális program segítségével sok esetben bármekkora képből tudunk óriási méreteket is nyomtatni. Nálunk nem automata gyártósor készíti a képeket, mi amolyan gyártósori sebességgel működő manufaktúra vagyunk. 😉 Az eddig feltöltött képek 99%-át ki tudtuk nyomtatni, amit megannyi elégedett vásárlónk támaszt alá.

Kapok-e értesítést, hogy mikor érkezik a csomag?

Természetesen kapsz, amint elkészült a megrendelésed egy e-mailt küldünk róla, hogy átadtuk a futárnak.

Amennyiben GLS futár viszi a csomagod e-mailben/SMS-ben kapsz információt a kézbesítés pontosabb idejéről. Az sms tartalmazza a kiszállítás várható időablakát, és a futár mobilszámát. Így közvetlenül a futárral tudsz egyeztetni a csomag átvételét illetően. A csomagod érkezéséről a https://gls-group.eu/HU/hu/home oldalon és az Ügyfélszolgálaton tudsz tájékozódni 06 29 886 700 (munkanapokon 08:00-20:00) Ha módosítani szeretnéd a szállítási címet, vagy a kézbesítés idejét, kérjük keresd az Ügyfélszolgálatot. A csomagszámodat a GLS-től kapod meg a rendelésed feldolgozása után, e-mailben.

Ha a Foxpost csomagautomatát választottad, e-mailt és SMS-t is kapsz tőlük, amint a megrendelésed a cél automatába kerül. A csomagod azonosító számát a Foxpost küldi meg neked emailben, nézd meg a spam mappát is. A Foxpost-tól SMS-ben kapott kóddal tudod kivenni a csomagodat az automatából. A csomagod érkezéséről a FOXPOST ügyfélszolgálat tud bővebb információkkal szolgálni a csomag azonosító megadása után(https://foxpost.hu/ illetve 06 1 999 0 369 ; munkanapokon 08:00-20:00)

XXL futárszolgálat választása esetén:  e-mailben/SMS-ben kapsz információt a kézbesítés pontosabb idejéről.

Mekkora képet töltsek fel, hogy jó minőségű legyen a vászonképem?

Az a biztos, hogy a rendelkezésre álló legnagyobb méretű fájlt töltöd fel abból a képből, amit szeretnél kinyomtattatni. Az nem igaz feltétlen, hogy minél nagyobb méretű egy kép, annál jobb a minősége (aki ezt mondja, az nem ért ahhoz, amit ír). A kép élessége, tónusai, minősége sok dologtól függ. Lehet 200kbyte méretű képből nyomtatni gyönyörű 60x90cm-s képet, és 2Mbyte-osból is csúnya 20x30cm-ast.

Facebookról, Instagramról letöltött képekből lehet szép vászonképet készíttetni nálatok?

Természetesen lehet. Igaz, hogy a különböző közösségi oldalak tömörítik a képeket, ezáltal romlik azok minősége. De ez nem jelenti azt, hogy azokból a képekből ne lehetne szép vászonképet készíteni, amit Facebookról töltöttél le. Rendeld meg ugyanúgy a képeket, ha a kívánt méretben nem javasoljuk a nyomtatást, szólni fogunk. Amennyiben nem javasoljuk a nyomtatást, nincs minden veszve. Jó megoldás lehet egy montázs vászonkép, melyet több kisebb méretű képből készítünk el neked. 

Mobiltelefonos képet lehet nyomtatni?

Természetesen lehet – hiszen sok esetben jobb minőségű a kép, mint egy kisebb fényképezőgéppel készített fotó.

Hogyan tudok montázs vászonképet rendelni?

Montázs sablonjainkat itt megtalálod. Rendeld meg a kiválasztott montázst, (igen, az idegen emberek képével) majd küldd el nekünk a rendelés visszaigazolásra válasz e-mailben a kiválasztott fotókat és a kívánt feliratot. Szerkesztésük 1 módosításig díjtalan! Nyomtatás előtt nézőképet küldünk e-mailben.

Hogy tudok egyedi fotófalat rendelni?

Weboldalunkon elérhető fotófal tervezőnk, nézz körül a lehetőségek között. Tervezd meg saját fotófalad! Kattints ide!

Nem találsz olyan elrendezésű vagy méretű fotófalat, ami passzolna az otthonotokba? Bizonytalan vagy, hogy mi illene oda? Nem tudod eldönteni mi lenne az ideális méret? Egy teljesen egyedi fotófalat szeretnél? Írj nekünk egy emailt, és örömmel segítünk a tervezésben! Látványtervet küldünk, így vizuálisan is segítünk a döntésben.

Miért nem tudom mozgatni a feltöltött képeimet a tervezőben?

A vizuális tervezőnkben, a megrendelés oldalunkon a feltöltött képeket nem tudod mozgatni. Ez azért van így, mert sokan mobilról rendelnek, és sok esetben a vágásokat nem tudják pontosan illeszteni, azok elcsúsznak. Sokkal egyszerűbb nekünk, nagy monitoron nézve pontosan beigazítani a képeket, azok vágását amikor ellenőrizzük és előkészítjük őket a nyomtatásra. Nem kell izgulnod, hogy lemarad valakinek a keze, feje, füle. Rendeld meg a képet úgy, ahogy a tervezőben látod, és jelezd nekünk feltétlenül hogyha fix elképzelésed van arról, hol legyenek a vágások. Írd meg nekünk, melyek azok az elemek, amik fontosak a képre, hogy képzelted el a vászonképed. A megrendelés leadásakor a megjegyzés részbe tudod ezeket az üzeneteket megírni nekünk. Mindenképpen kérj tőlünk nézőképet nyomtatás előtt, ha úgy érzed kritikus a feltöltött képed vágása. Hiszen ha tudunk róla, hogy mit szeretnél, nekünk is sokkal könnyebb. Köszönjük!

T ö l t s f e l e g y k é pe t , v a g y v á l a ss z a g a r i án k b ó l H a v a n e g y k e d v e n c k é p e d é s s z e r e t n é d a f a l a d o n l á t n i SZERETNÉD FELDOBNI AZ OTTHONOD HANGULATÁT? 1 V á l a ss z e l r e n d e z é s t 2 H a t e t s z i k r e n d el d m e g ! 3